Blue night's radio

به رادیو شب های آبی خوش اومدین!
Blue night's radio : students Blue Haru
Blue Haru Monday, 21 Azar 1401، 09:42 PM

Blue night's radio : students

امروز 21 آذر 1401. اینجا رادیو شب های آبیِ و هارو صحبت میکنه.
سلام. 

امروز توی مدرسه پریود شدم و به همین دلیل تصمیم گرفتم زنگ بزنم به مامانم تا بیاد دنبالم و زنگ آخر رو مدرسه نمونم. مدرسه مون برای اینکه اجازه بده از تلفن استفاده کنیم و به والدینمون زنگ بزنیم از بچه ها پول میگیره و اگر پول نداشته باشی نمیتونی زنگ بزنی و من هم بعد از پرداخت پول با مامانم تماس گرفتم و بعد به کلاس برگشتم تا منتظر بمونم. حدودا نیم ساعت بعد بابام اومد دنبالم و وقتی که به دفتر رفت چون فکر میکرد گوشیم رو تحویل ناظم دادم ازشون خواسته بود که گوشیم رو پس بدم و اونها گفته بودن که دستشون نیست و فهمیده بودن که گوشیم رو تحویل ندادم. از بدشانسی زیادم، دقیقا امروز مانتو مدرسم رو نپوشیدم و به جاش هودی بلندم که رنگ روشنی داره رو خالی پوشیدم. توی دفتر مدیر شروع کرد به بازخواست کردن و تحقیر کردنم دقیقا جلوی بابام و وقتی بابام گفت به خاطر اینکه جلوی مدرسه چند تا پسر مزاحمم شدن خودش بهم گفته محض احتیاط گوشی ببرم مدیر بهش گفت که معلومِ وقتی با همچین تیپی بیرون میرم از این قبیل اتفاقات هم برام میوفته:) و تیپ من چی بود؟؟؟؟ شلوار گشاد مدرسه، مقنعه ای که موهام رو باهاش کامل پوشونده بودم و هودی بلندم کاه فقط رنگش روشن بود. یعنی عملا گفت که چون لباس های من مناسب نیست(که من هیچ مشکلی در نوع لباس پوشیدن خودم نمیبینم) طبیعیِ که یک سری افراد به خودشون اجازه بدن برای من مزاحمت ایجاد کنن... این افراد رو چه کسی استخدام میکنه؟؟؟ توی کجای دنیا به غیر از ایران کادر مدرسه این حجم از توهین و حقارت رو به بچه هایی که توی سنی هستن که شخصیتشون شکل میگیره وارد میکنن اون هم فقط به خاطر یک گوشی اوردن و هودی پوشیدن؟؟ این چه قانونیه که حتی نمیتونم به خاطر اسیب هایی که به روانم توسط این افراد وارد میشه شکایت کنم؟؟ بعد هم دولت شاکیه از اینکه چرا میزان مطالعه کشور پایین اومده و نسل جدید علاقه ای به مدرسه و درس نشون نمیدن. میدونید چرا؟؟؟ چون این نسل با وجود ترس برای حقشون میجنگن دقیقا بر خلاف نسل های قبل که با کتک و تحدید دهناشون رو بسته نگه داشتین و با سرکوب کردنشون حکومت خودتون رو گسترده کردین. دیکتاتوری توی تمام مشاغل و حتی فرهنگ این کشور رخنه کرده و اگر الان ریشه کن نشه؛همه رو از بین میبره. گاهی اوقات فکر میکنم که شاید تمام افرادی که توی مدارس درس میدن از قبل توسط اموزش و پرورش برای سرکوب روان دانش اموز ها اموزش میبینن. به هر حال، فردا رو مدرسه نمیرم تا افکارم رو مرتب کنم. اگر فردا برم علاوه بر گشتن کیفم بازرسی بدنی هم روم انجام میدن که نمیتونم به خودم قول بدم تحملش بکنم و زیر تمام پرستیژ بچه درسخون و مودبی که از خودم ساختم نزنم. این سیستم فاسدِ و حالا حالا ها درست نمیشه اما، اگه خانواده ها با بچه ها باشن ممکنه تا حدودی بهتر بشه.

Pustata by jony

ویلی ونکای خسته Dragon ‌ ‌
Last Comments :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ویلی ونکای خسته
    21 Azar 01، 21:53
    ویلی ونکای خسته
    سلام! شنونده‌ی جدید رادیوی شما هستم. خیلی اتفاقی زدم روی موج....مگاهرتز و پیداتون کردم!
    راستش یه همچین اتفاقی برای منم افتاد. معاون بخاطر رنگ قرمز موهام باهام مثل یه ادم خراب و هرزه رفتار کرد.انگار که قرمزی موهای من برای جلب توجه بقیه بوده!
    البته که من جلوش ایستادم و برای اولین بار توی زندگیم بابام توی این مورد حمایتم کرد...
    اما اینا هیچکدوم آسیبی که بخاطر حرفاش بهم وارد شد رو کم نمیکنه.
  • Blue Haru
    21 Azar 01، 22:17
    Blue Haru
    سلام ماه من، خوش اومدی.
    توی این دنیا لفراد زیادی هستن که به خودشون اجازه میدن از روی استایل و علایق یک فرد قضاوتشون کنن اما قطعا فقط در ایران و دیگر کشور های مسلمان نشین هست که افراد به خودشون اجازه میدن که یک شخص رو صرفا به خاطر خودش بودن علنن تحقیر کنن و گاها حتی از حقوق اولیه خودشون محروم کن.
    و در مورد موهای اتشینت که به نظر خوب باعث سوزش یک سری از اندام تحتانی معاونت و سر باز کردن عقده هاش شده، از نظر من حتی با وجود اینکه ندیدمشون بسیار زیبان چون مورد علاقه تو هستن عزیزم. 
  • Dragon ‌ ‌
    28 Azar 01، 20:22
    Dragon ‌ ‌
    میدونستی افرادی مثل مدیر مدرسه‌ات به اینکاراشون افتخار هم میکنن؟
  • Blue Haru
    29 Azar 01، 19:28
    Blue Haru
    اره عزیزم میدونم،نا سلامتی شش سال از عمرم بیهوده پیش همچین ادم هایی تلف شد. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7