Blue night's radio

به رادیو شب های آبی خوش اومدین!
Blue night's radio : myself Blue Haru
Blue Haru Friday, 20 Aban 1401، 01:17 PM

Blue night's radio : myself

امروز 20 آبان 1401. اینجا رادیو شب های آبیِ و هارو داره صحبت میکنه.
سلام. 

از بچگی هر وقت چیزی رو میخواستم، خودم میساختمش. نه اینکه زیادی خودکفا و باهوش بوده باشم؛ بلکه به خاطر اینکه مادربزرگم انقدری پولدار نبود که هر چیزی که میخوام رو برام بخره. پس خودم با وسایل به ظاهر بدرد نخوری که از انباری خونه و گاها بیرون گیر میاوردم، چیز هایی که میخواستم رو میساختم. درسته که اصلا شبیه به نسخه واقعیش نمیشد، ولی همون هم برام یه عالمه ذوق و شوق و خوشحالی به همراه داشت. مثلا وقتی هشت سالم بود هم کلاسیم از عموش یه چرتکه چوبی هدیه گرفت که حسابی قشنگ بود و مهره های رنگیش ذهن کوچیک و بچگانه ی هاروعه هشت ساله رو بدجور درگیر خودش کرده بود. وقتی از مامانبزرگم خواستم برام یه چرتکه بخره بهم گفت تا وقتی میتونم با انگشت هام بشمرم چرا باید چرتکه داشته باشم؟؟ منم ناراحت شدم ولی بعدش با چوب بستنی و میله های قفس قدیمی و شکسته ای که توی انباری پیدا کرده بودم و مهره های تزئینی لباسم چرتکه اختصاصی خودم رو ساختم. هر چند وقتی بردمش مدرسه همه مسخره ام کردن و اون همکلاسیمم گفت چرتکه زشت من هیچوقت به پای چرتکه خودش نمیرسه ولی من خیلی چرتکمو دوست داشتم. چون مال من بود و من ساخته بودمش. البته من از خیلی قبل تر هم معتاد این احساس خلق کردن بودم و علاقم به نقاشی هم از اونجا نشات میگرفت. اما بعد از گذشت این همه سال و با وجود اینکه الان انقدری پول دارم که چیز هایی که میخوام رو بخرم، هنوز لذت خلق کردن یک شی یا هر چیز دیگه ای زیر دندونم هست و نمیتونم خودم رو راضی به خرید چیزی کنم. فکر کنم برای همینِ که عاشق اینم که به موجودات زنده عشق بورزم تا واکنش هاشون رو ببینم. احساساتی که من علت بوجود اومدنشون هستم؛ چه چیزی لذت بخش تر از این؟ وقتی نگاه میکنم که فقط بعد از اینکه به یک فرد صفت زیبا رو میدم چطور چشم هاش پذیرای تمام ستاره های کهکشان میشن و حیرتی که یکدفعه ای سراغشون میاد با لبخند شادی که حتی نگاه کردن بهش هم یاداور زندگیه جایگزین میشه. من عاشق خلق کردنم و خلق کردن احساسات از هر نوع دیگه ای از خلق کردن جذاب تره. خالق احساسات بودن، لقبیِ که دوست دارم به خودم بدم.

آهنگ امروز tired از beabadoobee

Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Dragon ‌ ‌
    20 Aban 01، 13:58
    Dragon ‌ ‌
    خالق احساسات بودن...چه قشنگ!
  • Blue Haru
    20 Aban 01، 15:25
    Blue Haru
    اوهوم،نه؟
    برای همین برام عجیبه که انسان ها چجوری به جای میل به خالق بودن میل به مخلوق بودن دارن و همیشه دنبال اینن که بفهمن چه کسی خالقشون بوده، تو چی فکر میکنی؟ 
  • Dragon ‌ ‌
    20 Aban 01، 22:39
    Dragon ‌ ‌
    تا حالا با این دید بهش نگاه نکرده بودم، بجای اینکه دنبال این باشی که کی خالقت بوده، خودت سعی کنی که چیزی خلق کنی؟ اگه از این دید نگاه کنیم، همه‌چیز تو نگاهمون تغییر میکنه...
  • Blue Haru
    2 Azar 01، 22:33
    Blue Haru
    دقیقا،و بعد به جای اینکه سر دین ها و مذهب های خود ساخته بین انسان ها درگیری ایجاد بشه همه سعی میکنن به هم کمک کنن چون نتیجه ی اون کمکشون به نوعی مخلوق خودشونِ چون خودشون باعثش بودن:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7