Blue night's radio

به رادیو شب های آبی خوش اومدین!
Blue night's radio : Olympiad Blue Haru
Blue Haru Sunday, 24 Mehr 1401، 12:22 AM

Blue night's radio : Olympiad

امروز  23 مهر 1401. اینجا رادیو شب های آبی و هارو داره صحبت میکنه!
سلام. 

چند روزیِ که قصد دارم یه هدف برای خودم تعیین کنم تا یه انگیزه برای تلاش کردن داشته باشم. معدل بالا و مهاجرت از جمله پیشنهاداتی بودن که اطرافیانم بهم دادن. اما اون وسط یه پیشنهاد بود که توجهمو جلب کرد؛ المپیاد! از نظرم اگه بتونم دروس دو سالم رو جمع کنم و با برنامه ریزی بخونم و بتونم با تسلط سر جلساتش حاضر شم قراره برام تجربه جذاب و تکرار نشدنی بشه. و بالعکس این قضیه هم کاملا برا مشهوده، بدون این که کاری بکنم برم سر ازمون و بعد از اوردن بدترین نمره بشینم به حال احمق بودنم گریه کنم. در کل توانایی کمالگرا بودن در عین بهترین بودن بدترینه. باعث میشه تلاش کن که بهترین خودت باشی و در عین حال اگه نتونی نتیجه رضایت بخشی ازش بگیری تا یه مدت کاملا از خودت نامید میشی. ولی شما مثل من نباشید، شکست خوردن باعث تجربه میشه. از شکست خوردن نترسید و ازش درس بگیرید. میدونم شنیدن این کلمات از ادمی که خودش به هیچ وجه بهشون پایبند نیست خنده دار و مثل شعار تو خالی به نظر میرسه، ولی به من اعتماد کنید، ادم ها اگه به شعار ها نیاز نداشتن هیچوقت اختراعشون نمیکردن.

بیاید با شنیدن آهنگ power از لیتل میکس این قسمت و تموم کنیم. مواظب خودتون باشید.

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7