Blue night's radio

به رادیو شب های آبی خوش اومدین!
Blue night's radio : and haru Blue Haru
Blue Haru Friday, 4 Azar 1401، 11:35 PM

Blue night's radio : and haru

امروز 4 آذر 1401. اینجا رادیو شب های آبیِ و هارو داره صحبت میکنه.
سلام. 

امتحان ریاضیم رو 13 شدم. نسبت به امتحان قبلیم یک نمره بیشتر شدم و میشه گفت تقریبا راضیم. شاید با خودتون فکر کنید که خب چرا کلاس نمیری؟ و من باید در جوابتون بگم که : دوست دارم که برم، اما پولش رو ندارم^^. همچنین یه عالمه کلاس دیگه هم هست که باید برم اما پول ندارم. مامان خانم هم در حال حاضر اجازه کار کردن رو بهم نمیده و باید با پول تو جیبی اندکم که صرف تاکسی گرفتن میشه کنار بیام. راستی بهت گفته بودم که ویولن میزنم؟؟ ؟فعلا فقط در حد زدن دو ر می فا بلدم، اما بزودی فایل آهنگایی که میزنم رو اینجا آپلود میکنم تا بتونی بهش گوش بدی ماه من. اها و اینکه دارید نوشته های هارو رو بعد از یه عالمه گریه کردن میخونید¶^¶. بعد از اینکه دوباره افکار خودکشی سرم رو پر کردند اندکی نت گردی کردم و بعد از خوندن فن فیک های مورد علاقم و احساساتی شدن های فراوان و گریه کردن الان تقریبا نوسانات احساسیم رو پشت سر گذاشتم و بهترم. اون اوایل که این بلاگ و زده بودم تقریبا هیچ ایده ای برای نوشتن نداشتم و میشه گفت حتی معذب بودم، اما بعدش فهمیدم لازم نیست حتما چیز خاصی بنویسم؛ فقط باید خودم باشم. و از هارو بودن خجالت نکشم:)

اهنگ امروز از فوجی کازه است که جدیدا تو تیک تاک خیلی معروف شده:

پ. ن*   و بله، میدونم تایتل سه تا مطلب اخیرم کپی از یکی از فوتو کانسپت های bts عه، چون جذاب بود انتخابش کردم^^

Dragon ‌ ‌
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Dragon ‌ ‌
    6 Azar 01، 23:09
    Dragon ‌ ‌
    دوست دارم که برم، اما پولش رو ندارم^^.

    منم خیلی چیزا رو میخوام ولی پولش رو ندارم و بخاطر همین اصلا تو خانواده اینکه میخوامشون رو بیان هم نمی‌کنم-

    خوشحالم که تونستی از سرت بپرونیشون...

    +یاا منم وسوسه که از این تایتل استفاده کنم
  • Blue Haru
    7 Azar 01، 00:37
    Blue Haru
    از سرم که نپریده اما باهاش کنار اومدم، به هر حال یا میرم یا انقدر تمرین میکنم تا یاد بگیرم😂😂

    وای اره، خیلی ایده نابیه! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7