Blue night's radio

به رادیو شب های آبی خوش اومدین!
Blue night's radio : school Blue Haru
Blue Haru Sunday, 17 Mehr 1401، 09:04 PM

Blue night's radio : school

امروز 17 مهر 1401. اینجا رادیو شب های آبی و هارو داره صحبت میکنه.
سلام.

امروز بعد از چندین روز پر استرس تا حدودی اوضاع مدرسمون بهتر شده بود و بچه ها داشتن به درس های عقب موندشون میرسیدن. اما اینبار معلم ها و مدیر بیشتر هیزم تو اتیش بچه ها ریختن و یک شخص طرفدار نظام رو برای سخنرانی به مدرسه اوردن.بچه ها هم از یه جایی به بعد دیگه نتونستن حرف هایی که مستقیما به شعورشون توهین میکرد و تحمل کنن و شروع به اعتراض کردن. مدیر هم اسم تک تک بچه های معترض رو یادداشت کرد( مخصوصا کسایی که شروع به شعار دادن کردن) و حسابی برامون خط و نشون کشید و کری خوند و حتی چند نفر رو هم زد. اینبار نمی خوام نظر خودم رو راجب این قضایا بگم. به جاش میخوام به یک دیالوگ از فیلم <25،21 ساله> رو که توسط کاراکتر وان سونگ گفته شد اشاره کنم:

"_امروز دوستم الکی الکی به دست معلممون کتک خورد... مطمئنم همتون میدونید که آموزش و پرورش اداره آموزش و پرورش تنبیه بدنی رو توی مدارس ممنوع کرده! ولی این قانون واقعا اجرا میشه؟ یعنی این چیزا براشون افتخاره؟ نمیتونن این کارشون رو ول کنن؟چرا معلم ها رعایت نمیکنن؟ وقتی معلمی شما رو کتک میزنه این فکر به ذهنتون خطور میکنه که "واقعا حقم اینه که کتک بخورم؟" درسته... ما توی مدارس چیز های زیادی یاد میگیریم...ولی یکی از اون چیز ها خشونته؛ داریم از مدارسمون یاد میگیریم که خیلی طبیعیه که یه نفر،یکی دیگرو کتک بزنه. مسخره است! روی زمین تنها جاهایی که آدم ها رو جمع میکنن و روشون شماره میزارن و توسط دیوار ها احاطه میشن مدارس و زندان ها هستن. و مکانی که ما اسمش رو مدرسه گذاشتیم، به نظرتون عجیب نمیاد؟؟؟"

برای امشب به نظر کافیه، بیاید با شنیدن آهنگ زیبای 505 از هم خداحافظی کنیم، شب خوبی داشته باشید. 



Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7