Blue night's radio

به رادیو شب های آبی خوش اومدین!
Blue night's radio : me Blue Haru
Blue Haru Thursday, 12 Aban 1401، 01:40 AM

Blue night's radio : me

امروز 13 آبان 1401.اینجا رادیو شب های آبی و هارو داره صحبت میکنه. 

سلام، چند روز پیش متوجه شدم من هیچ اسمی برای صدا زدن خواننده های مطالب ندارم و یه جورایی موقع خطابشون دچار دستپاچگی میشم، پس تصمیم گرفتم ماه من صداتون کنم. بله میدونم ماه من مفرده و باید از جمع استفاده کنم ولی میخوام فکر کنید مستقیما دارم با خودتون حرف میزنم:) 

چند ساعت پیش در حال سرزنش کردن خودم بودم و مدام به این فکر میکردم که هر تصمیمی که تا اینجای زندگیم گرفتم اشتباه بوده. اما بعد نظرم عوض شد؛ حالا که دارم به کار هایی که طی این چند سال اخیر انجام دادم و تصمیماتی که گرفتم بدون تعصب نگاه میکنم،میبینم که درسته من ادم خیلی خوشبختی نبودم و حتی حالا هم به اندازه ی نرمال و کافی خوشبخت نیستم، ولی همه ی این اتفاقات لازم بود تا من رشد کنم. هر تصمیمی که گرفتم باعث شد بالغ تر بشم؛ هر چند که عواقبشون خیلی بیشتر از توانم بود ولی تحملشون کردم. با اینکه هنوزم موقعیت و جایگاهم توی زندگی جدیدم رو پیدا نکردم ولی امیدوارم؛ هر چند کم، هر چند اندک!

بیاید با هم اهنگ lemon از loco & Hwasa رو بشنویم. 

Ellie Williams Ellie Williams
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Ellie Williams
    5 Azar 01، 21:14
    Ellie Williams
    چه باحاله اینجاا
  • Ellie Williams
    5 Azar 01، 21:15
    Ellie Williams
    به نام خدا
    منم ماه جدیدتㅠㅠ
  • Blue Haru
    6 Azar 01، 15:53
    Blue Haru
    خوش اومدی ماه من^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7